امداد خودرو

تحریریه نیروخودرو
تعداد بازدید : 1217
۲۴/فروردین/۱۳۹۹
0

مشتریان محترم ، مرکز امداد دیارخودرو با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران آمادگی ارائه خدمات امداد و حمل در تمامی ساعات شبانه روز را دارد. در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو کافیست با شماره تلفن ۴۹۷۱۳-۰۲۱ در ساعات اداری و با شماره های ۰۹۶۲۹ و یا ۶۴۲۳-۰۲۱ (مرکز امداد کانون جهانگردی) در ساعات غیراداری تماس حاصل نموده و از خدمات امداد بهره مند گردید. همچنین در مواقع اضطرار و یا نیاز به هماهنگی نیز می توانید با شماره همراه ۰۹۹۱۲۷۰۱۸۷۴ تماس حاصل فرمایید.

توجه : لازم به ذکر است در صورتیکه خودرو در دوره گارانتی باشد هزینه های پرداختی به امدادگر با ارائه مدارک (فاکتور رسمی کانون جهانگردی) به هریک از نمایندگیها، پس از تایید واحد گارانتی شرکت نیروخودروآسیا قابل عودت می باشد.
آدرس وب سایت کانون جهانگردی :
www.emdadkanoon.ir
www.taci.ir
امداد خودرو کانون جهانگردی اولین و قدیمی ترین امداد خودرو کشور(سال تاسیس ۱۳۱۴ شماره ثبت ۴) و دارای نمایندگی های استانی و مراکز پیام شبانه روزی در سراسر کشور می باشد. در حال حاضر این امداد خودرو دارای بیش از ۸۰۰ دستگاه خودروی امدادی(سبک و سنگین) و تحت پوشش بودن بیش از ۲۰ شرکت امدادی در سراسر شرکت می باشد. امداد خودرو کانون جهانگردی تنها امداد خودروی دارنده ی مجوز بی سیم در ۲۰ استان کشور می باشد.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

+ 49 = 56